tytul


Numer telefonu dla rodziców do kontaktu z wychowawcą w godzinach pracy: 883 783 833



21 kwietnia 2017


W chlewiku mieszka świnka,
Co ryjkiem trąca drzwi.
Ja mówię jej „dzień dobry’,
A ona:kwi-kwi-kwi.
Ja mówię jej „dzień dobry”,
A ona :kwi-kwi-kwi, kwi-kwi, kwi-kwi.

Pod budą trzy szczeniaczki
Podnoszą straszny gwałt.
Ja mówię im „dzień dobry 
a one:hah, hau, hau......

Opodal mieszka kaczka,
Co krzywe nóżki ma. 
Ja mówię jej:” dzień dobry „
a ona: kwa, kwa, kwa....... .

Przy misce chodzi gąska
I ciągle dąsa się.
Ja mówię jej: „ dzień dobry „ ,
a ona : gę, gę, gę....... .

W oborze mieszka krowa,
Jej domek właśnie tu.
Ja mówię jej: „ dzień dobry”,
a ona : mu , mu, mu....... .

W kurniku są kokoszki,
Co jajek mają sto.
Ja mówię im: „dzień dobry”,
a one : ko, ko, ko........ .

Zaś w stajni stoi konik,
Co piękną grzywę ma.
Ja mówię mu: „ dzień dobry”,
a on mi : iha- ha......... .





































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz